Wednesday, November 3, 2010

YOLLARA DİKİLƏN GÖZLƏR...

Nə  idi   günahım ,  söylə ,  ay   ana ,
Körpələr   evinə   atanda   məni !
Duydunmu ,   görəsən ,  vicdan  əzabın ,
Körpələr   evinə   atanda   məni !


               Könlümü   almadı   atamın   səsi .
               İsitdi    canımı   özgə   nəfəsi ,
               Qəlbimdə  sevincə   qurdun   qəfəsi ,
               Körpələr   evinə   atanda  məni 1


Mənə   sığal   çəkdi   neçə   yad   əllər ,
Beləcə   böyüdüm ...  Ötüşdü   illər ,
Sənə   lənət   deyib   qınadı  ellər ,
Körpələr    evinə   atanda  məni !


               Dünyanı   hər  rəngdə   çəkdi  Yaradan ,
               Seçməyi   bacaraq   ağı - qaradan ,
               Qan   sızdı   qaysağı   qopan   yaradan ,
               Körpələr    evinə   atanda  məni !


Beynimdə   dolaşır   nə  qədər   sual ,
Göylər  də  susubdu ,  dayanıbdı   lal ,
Qəlbimdə   əzabdan   naxışladın   xal .
Körpələr   evinə  atanda   məni !


             Gözlərim   söylədi   hekayətimi ,
             Nəğməmdə   gizlədim   şikayətimi ,
             Törətdin   ən   ağır   cinayətini ,
             Körpələr   evinə    atanda  məni !


Ümiddən   sabaha  yollar   salmışam .
O   yollar    üstündə   azıb   qalmışam ,
Balaca   olsam  da ,  hey  qocalmışam ,
De ,  niyə ,  tək   qoydun   cahanda  məni !


          Neçə    aylar   ötüb    dönübdü   ilə .
          Yəqin    unutmusan    adımı    belə ,
          Fələklər   ağladı ,  sən    gülə - gülə ,
          Körpələr   evinə    atanda   məni !


Gecələr    səssizlik    laylamı   çaldı ,
Küləklər   can  deyib ,  qadamı   aldı ,
Alovlu   fəryadım   ərşə   ucaldı ,
Körpələr    evinə   atanda   məni !


         Sanırdım ,  mən   idim   arzun ,  diləyin,
         Sanırdım ,  mən  idim    sevgi   mələyin ,
         De ,  heç   sızladımı , ana ,  ürəyin ,
         Körpələr   evinə   atanda   məni !


Açdım   əllərimi    göylərə   sarı ,
İnlədi   yenə  də    ruhumun    tarı ,
Getdiyim    cığıra    yağdırdın    qarı ,
Körpələr    evinə   atanda   məni !


           TANRI   rzasına , qayıt     geriyə ,
           Son    qoyaq .  həsrətə ,  qəmli   hər   şeyə ,
           Səni   arzuladım ,  dön  deyə - deyə ,
           Körpələr    evinə   atanda   məni !
           Səni   arzuladım ,  dön  deyə - deyə ,
           Körpələr    evinə   atanda   məni !




                                                     YAQUT    HÜSEYNOVA

No comments:

Post a Comment