Mustafa Kamal Atatürk Deyirdi : - " Müəllim şam kimidir , özü yanıb
tükənərkən ətrafını işıqlandırır . Bəli , hər bir millətin gələcəyi müəllimin
əlindədir . Şəxsiyyətin ahəngdar inkişafı , məhz onun adıyla bağlıdır .
Əbəs deyilməyib ki , bir milləti məhv etmək üçün onun müəlliminin və
həkiminin savadsız olması kifayətdir . Biri cəmiyyəti mənəvi , digəri isə
fiziki cəhətdən şikəst edəcəkdir .
Müəllimin böyüklüyü , dəyər və qiyməti dərs dediyi şagirdlərin qəlbində
qurduğu sevgi və ehtiramla ölçülür . Bu sevinc və səadəti yaşayan
pedaqoqlarımızdan biri də Səadət Quliyevadı . O , artıq 20 ildir ki , 21
nömrəli tam orta məktəbin bütün məsuliyyətini nəinki bir direktor , həm
də bir ana kimi zərif çiyinlərində daşıyır . 1957- ci ildə dünyaya göz açan
Səadət Quliyeva 1980- ci ildə Azərbaycan Xarici Dillər Universitetinin ingilis
və alman dili fakültəsini bitirib . Təyinatla göndərildiyi Sabirabad rayonunun
və alman dili fakültəsini bitirib . Təyinatla göndərildiyi Sabirabad rayonunun
Şıxsalahlı və Axtaçı kənd orta məktəbində pedaqoji fəaliyyətə başlayıb . Beş
il burda çalışdıqdan sonra 1985 - ci ildə əvvəllər internat məktəbi olan 21
il burda çalışdıqdan sonra 1985 - ci ildə əvvəllər internat məktəbi olan 21
nömrəli tam orta məktəbdə fəaliyyətini davam etdirib .
Onu da qeyd edək ki , 1989 - cu ilin sentyabr ayında Təhsil Nazirliyinin
sərəncamına əsasən , internat ləğv olunaraq 21 nömrəli məktəb adlandırılıb .
1994 - cü il oktyabrın 1- dən seçki yolu ilə Səadət müəllimə adıçəkilən təhsil
ocağına direktor təyin olunub . 2004 - cü ildən bələdiyyə üzvi olaraq ,
bələdiyyə xəttiylə 2005 - 2006 - cı illərdə Avropa Şurasının üzvi kimi daha
böyük missiyanı yerinə yetirib . Və bu illərdə Fransanın Starsburq
şəhərində Avropa Şurasının iclaslarında , Xarvatiyanın Dubrovnik şəhərində
Onu da qeyd edək ki , 1989 - cu ilin sentyabr ayında Təhsil Nazirliyinin
sərəncamına əsasən , internat ləğv olunaraq 21 nömrəli məktəb adlandırılıb .
1994 - cü il oktyabrın 1- dən seçki yolu ilə Səadət müəllimə adıçəkilən təhsil
ocağına direktor təyin olunub . 2004 - cü ildən bələdiyyə üzvi olaraq ,
bələdiyyə xəttiylə 2005 - 2006 - cı illərdə Avropa Şurasının üzvi kimi daha
böyük missiyanı yerinə yetirib . Və bu illərdə Fransanın Starsburq
şəhərində Avropa Şurasının iclaslarında , Xarvatiyanın Dubrovnik şəhərində
konfranslarında iştirak edib . " Gender bərabərliyi " təşkilatının və
AZETA ( Azərbaycan İngilis Dili Müəllimləri Assosasiyası ) nın Şirvan
bölməsinin ( 2012 - ci ildən ) rəhbəridir . Bu günlərdə Səadət müəlliməylə
görüşüb həmsöhbət olduq . Əsl müəllim necə olmalıdır , sualını o belə
cavablandırdı :
görüşüb həmsöhbət olduq . Əsl müəllim necə olmalıdır , sualını o belə
cavablandırdı :
- Həyatı , məhz müəllimin ona bəxş etdiyini deyən Makedoniyalı
İsgəndər , ona bir hərf öyrədənin qulu olmağa hazır olduğunu qeyd edən
Həzrəti Əli , alimin mürəkkəbini şəhid qanına bərabər tutan , elm öyrətməyi
islam dininin əsas qayəsi kimi dəyərləndirən MƏHƏMMƏD PEYĞƏMBƏR
( s.a.s ) , müəllimi günəşə bənzədən Nizami Gəncəvi , onu ruhani ata hesab
edən N. Tusi , müəllimi cəmiyyətin çirağı adlandıran F. Köçərli , bəşəriyyətin
müəllimsiz keçınə bilməyəcəyini deyən S.M.Qənizadə və nəhayət " Mən
yer üzündə müəllimdən yüksək ad tanımıram " deyən Heydər Əliyev ...
Bu kəlamlar , məncə , müəllim sənətinin üfüqlərini , vəzifə və məramlarını ən
gözəl şəkildə izah edir.
( s.a.s ) , müəllimi günəşə bənzədən Nizami Gəncəvi , onu ruhani ata hesab
edən N. Tusi , müəllimi cəmiyyətin çirağı adlandıran F. Köçərli , bəşəriyyətin
müəllimsiz keçınə bilməyəcəyini deyən S.M.Qənizadə və nəhayət " Mən
yer üzündə müəllimdən yüksək ad tanımıram " deyən Heydər Əliyev ...
Bu kəlamlar , məncə , müəllim sənətinin üfüqlərini , vəzifə və məramlarını ən
gözəl şəkildə izah edir.
- Bu gün müəllim-şagird münasibəti ən çox müzakirə olunan
mövzulardandı . Siz , necə düşünürsünüz , problemin özəyi nədədir ?
- Müəllim və şagird arasında ən əsası qarşılıqlı hörmət olmalıdır . O ,
şagirdi bir şəxsiyyət kimi görməlidir . Düzgün qurulmuş müəllim - şagird
münasibətləri təlimin keyfiyyətinin artmasında mühüm vasitədir .
Ümumiyyətlə , təlimdə keyfiyyətin əldə olunması üçün psixoloji
xüsusiyyətləri dərindən bilmək vacibdir . Hər bir şagirdə fərdi yanaşılmalı
və valideynlərlə sıx əlaqə qurulmalıdır . Müasir dövrümüzdə müəllim yeni
metodlardan istifadə etməklə şagirdlərin idraki fəallığına , müstəqil
düşünmə qabiliyyətinin inkişafina daha tez nail ola bilər . Bütün mənəvi
keyfiyyətlərin formalaşdırılması ailədən yaranırsa , məktəbdə bu inkişaf etdirilir.
Peşəmizdə sevgi , diqqət və məsuliyyət önəmli amildi . Bir müəllimə kimi
hər zaman sadaladığım bu faktorların reallaşmasına çalışmışam .
Şagirdlərimizin uğur və nailiyyətləri bizi sevindirməklə yanaşı ,
addımlarımızı daha da inamla atmagımıza stimul verir .
münasibətləri təlimin keyfiyyətinin artmasında mühüm vasitədir .
Ümumiyyətlə , təlimdə keyfiyyətin əldə olunması üçün psixoloji
xüsusiyyətləri dərindən bilmək vacibdir . Hər bir şagirdə fərdi yanaşılmalı
və valideynlərlə sıx əlaqə qurulmalıdır . Müasir dövrümüzdə müəllim yeni
metodlardan istifadə etməklə şagirdlərin idraki fəallığına , müstəqil
düşünmə qabiliyyətinin inkişafina daha tez nail ola bilər . Bütün mənəvi
keyfiyyətlərin formalaşdırılması ailədən yaranırsa , məktəbdə bu inkişaf etdirilir.
Peşəmizdə sevgi , diqqət və məsuliyyət önəmli amildi . Bir müəllimə kimi
hər zaman sadaladığım bu faktorların reallaşmasına çalışmışam .
Şagirdlərimizin uğur və nailiyyətləri bizi sevindirməklə yanaşı ,
addımlarımızı daha da inamla atmagımıza stimul verir .
Səadət Quliyeva həm də gözəl ana , qayğıkeş nənədi . Nəvələri Murad ,
Zəhra , Nuriyyənin sevinclə gülümsəməsini həyatda əvəzsiz hədiyyə hesab
edir .
YAQUT HÜSEYNOVA
No comments:
Post a Comment